klikstore Rowery

Regulamin sklepu internetowego klikstore.pl

1. Zakupy internetowe

  • W sklepie internetowym klikstore.pl można dokonywać zakupów bezpośrednio przez Internet.

2. Warunki realizacji

  • Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe uzupełnienie informacji w koszyku, lub wysłanie emaila na klikstore@klikstore.pl z nazwą i ceną towaru, danymi adresowymi, imieniem i nazwiskiem, numerem telefonu, ewentualnie nazwą firmy itp., lub podanie tych informacji przez telefon.

3. Prawo odmowy

  • Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.

4. Składanie zamówień.

  • Postanowienia ogólne. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę: poprzez formularz www (koszyk, Moje konto), bezpośrednio mailem. Do paczki z zamówionymi produktami zostanie dołączona faktura. Do czasu wysłania paczki klient ma możliwość wpływać na treść zamówienia-umowy, także od niej odstąpić – prosimy wówczas o kontakt telefoniczny bądź mailowy. Po tym czasie, klient może zwrócić zakupiony towar (szczegóły w pkt. 10.).
  • Zamówienie poprzez formularz www (czyli drogą elektroniczną używając systemu zamawiania na stronie sklepu). Jeżeli nie przeprowadzali Państwo do tej pory transakcji z nami poprzez niniejszą stronę, powinni Państwo założyć sobie własne konto. Będzie to skutkowało: brakiem konieczności podawania Państwa danych przy każdym następnym zakupie, możliwością sprawdzenia stanu realizacji zamówienia, sprawdzeniem swojego progu rabatowego, automatycznym korzystaniem z promocji dla najlepszych Klientów, możliwością podglądu i edycji swoich danych. Po wybraniu danego towaru (lub jego wariantu) i naciśnięciu „kup teraz” należy przejść do koszyka (lub kontynuować zakupy) określającego warunki zamówienia-umowy (informacje dot. opłat za transport – patrz punkt 8.). Jeśli wyrażą Państwo zgodę na nie pokaże się podsumowanie Państwa zamówienia. Następnie, na adres, który podano w polu Email, zostanie wysłany list  co jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na treść tej umowy-zamówienia. 
  • Zamówienie poprzez mail. Na mail-zapytanie/zamówienie, Klient otrzymuje od nas odpowiedź-potwierdzenie z dokładnym wyszczególnieniem cen towarów i usług, ich nazw i wersji. Po zatwierdzeniu takiego maila-zamówienia ze strony klienta (telef. czy mailem), następuje realizacja zamówienia.
  • Zamówienie telefoniczne. Można je złożyć w godzinach 10-17 pn-pt i 10-14 sb pod numerem:
    +48 721 149 137

5. Realizacja zamówień

  • Realizacja zamówień oznacza czas od momentu zgłoszenia zamówienia do chwili przekazania go spedytorowi do wysyłki. Czas realizacji zamówienia dla produktów jest podany dla każdego produktu pod przyciskiem „kup teraz”. i wynosi on około 7 dni. Klikclic  nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikające z przyczyn niezależnych od nas (opóźnienia kuriera,).

6. Czas dostawy zamówień

  • Czas dostawy zamówień mierzony jest od momentu przekazania paczki spedytorowi do przewidywanej chwili otrzymania jej przez klienta. Jest on niestały. Wynosi średnio  7 dni. Firma klikclic nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne wydłużenia czasu dostawy zamówień. Jednakże, w miarę naszych możliwości, zobowiązujemy się do pomocy klientowi w takich sytuacjach – prosimy wówczas o pilny kontakt. Jedynym wyznacznikiem czasu dostawy jest strona internetowa, pozostałe źródła nie stanową oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu cywilnego oraz nie stanowią odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych.

7. Prawo do wycofania produktów ze sprzedaży

  • Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży. Jeśli zabieg ten wpłynie w jakikolwiek sposób na dane zamówienie, Klient zostanie o tym jak najszybciej powiadomiony.

8. Ceny towarów

  • Ceny towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT oraz wszystkie należności celno-podatkowe. Klikclic zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez podawania przyczyny.
  • Zmiany nie będą obowiązywać złożonych zamówień, chyba, że w opisie produktu została podana informacja do kiedy dana cena obowiązuje.
  • W okresie promocji na produkty czas obowiązywania ceny stanowi osobny regulamin dla danej promocji do którego Klient ma wgląd na stronie sklepu internetowego klikstore.pl

9. Koszty przesyłki.

  • W szczególnych przypadkach próg wysyłki na koszt firmy może ulec zmianie. W takim przypadku w opisie produktu znajdzie się stosowna informacja. Opłata za przesyłkę naliczona automatycznie przez system podczas składania zamówienia jest wartością stałą dla danego zamówienia (tzn. nie zmieni się np. z powodu użycia cięższego kartonu). Klient płaci za realną wartość wysyłki. Koszt ten zależy zwykle od wagi paczki i sposobu płatności.
  • Szczegółowe informacje o kosztach i sposobach wysyłki dostępne są tutaj

10. Faktury VAT

  • Sklep wystawia faktury VAT.

11. INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  • Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia,w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o :
    Państwa nazwisku, pełnym adres pocztowym oraz, o ile są dostępne, Państwa numerze telefonu, numerze faksu i adresie e-mail, swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
  • Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej klikstore.pl .Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  • Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  • W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres klikclic Krakowska 45, Budynek 23, Lokal 24 42-202 Częstochowa niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
  • Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  • Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

  • Adresat (w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail)
  • Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
  • Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
  • Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
  • Adres konsumenta(-ów)
  • Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
  • Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

Wzór formularza zwrotu można pobrać poniżej
pobierz
Ważne! Punkt 11. nie dotyczy sprzętu poddanego na życzenie Klienta takim indywidualnym zmianom, które uniemożliwiają przywrócenie pierwotnej konfiguracji i parametrów technicznych danego sprzętu bez utraty wartości użytych do tego części, np.:  wymiana przedniego amortyzatora w rowerze wymagająca skrócenia rury widelca.

ZWRACANY TOWAR WRAZ Z DOWODEM ZAKUPU (NIE DOTYCZY FAKTUR) ORAZ WYPEŁNIONYM FORMULARZEM ODSTAPIENIA OD UMOWY NALEŻY ODESŁAĆ NA ADRES:

klikclic

Marcin Mokras
Krakowska 45, Budynek 23, Lokal 24
42-202 Częstochowa
Polska
tel. +48 576 158 303
NIP: PL9491810746

12. Reklamacje z tytułu rękojmi

  • Sklep uwzględnia reklamacje z tytułu rękojmi wyłącznie w uzasadnionych przypadkach. Jeśli do towaru dołączona jest gwarancja producenta lub dystrybutora, wtedy podstawą reklamacji jest druk gwarancji. W takich przypadkach prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy na klikstore@klikstore.pl, co przyspieszy całą procedurę reklamacyjną.
  • Rękojmia obejmuje przedsiębiorstwa.

13. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu

  • Będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Klient, który stwierdzi podejrzenie naruszenia lub uszkodzenia zawartości paczki – rozerwany karton, mocno zgniecione pudełko, przecięta taśma. – powinien w takiej sytuacji odmówić jej przyjęcia. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego.

14. Procedura reklamacji.

  • Nabywca reklamujący dany towar zakupiony w sklepie internetowym klikstore.pl odsyła go do siedziby firmy klikclic  na własny koszt. W przypadku uznania reklamacji towar jest odsyłany do Nabywcy na koszt firmy klikclic.
  • W innym przypadku towar jest odsyłany na koszt Nabywcy. W przypadku reklamowania towaru, prosimy w miarę możliwości o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy na klikstore@klikstore.pl, co przyspieszy całą procedurę reklamacyjną.
  • Sklep zobowiązuje się do udzielenia Nabywcy odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni roboczych (jeżeli warunki gwarancji nie stanowią inaczej) od daty otrzymania reklamowanego towaru. Za datę otrzymania reklamowanego towaru przyjmuje się dzień, w którym towar ten zostanie dostarczony do Sklepu.

Wzór protokołu reklamacji można pobrać poniżej
120651.jpg

15. Ochrona danych osobowych

  • Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”. Zgodnie z tą ustawą Klienci Sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich przetwarzania.
  • Dla bezpieczeństwa dane osobowe i pozostałe związane z procesem składania zamówienia są szyfrowane.

Certyfikat SSL
RODO – Przechowywanie Danych Osobowych

16.Ważność oferty

  • Oferta ważna do wyczerpania zapasów asortymentu.

17. Prawo do zmiany oferty

  • Firma klikclic zastrzega sobie prawo do zmiany oferty w każdym czasie bez podania przyczyny.

18. Produkty w sklepie internetowym

  • Zamieszczone produkty w sklepie internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu prawa handlowego

19. Prawo do błędów w treściach

  • Klikclic zastrzega sobie prawo do błędów i pomyłek w treściach zamieszczonych na stronie internetowej. Prezentowane produkty są dostępne w ciągłej sprzedaży. Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i następnych Kodeksu Cywilnego. W celu sprawdzenia dostępności oraz aktualnej ceny prosimy o skontaktowanie się z klikstore.pl.

20. Zmiany w regulaminie

  • Niniejszy regulamin może ulec zmianie

21. Niezgodność towaru z umową

  • W przypadku towaru niezgodnego z umową klikclic zobowiązuje się do jak najszybszej wymiany towaru na prawidłowy, zgodny z umową. W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z nami celem wyjaśnienia.

22. Brak możliwości sprzedaży

  • W przypadku braku możliwości sprzedaży Klientowi zamówionego towaru (m.in. brak towaru w magazynach dystrybutorów) nasi pracownicy zaproponują inny towar, spełniający wymagania i oczekiwania Klienta.

23. Zwrot należności

  • W przypadku zaksięgowania na naszym koncie należności dla danego zamówienia i braku możliwości zrealizowania go klikclic zobowiązuje się do zwrotu należności w terminie do 14 dni roboczych.

24. Nieodbieranie sprzętu z serwisu

  • W przypadku nieodebrania roweru, będą naliczane opłaty za przechowywanie tj. 5zł/dzień.

26. Płatności imoje

INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAKUPÓW Z WYKORZYSTANIEM SYSTEMU IMOJE

1. Nazwa firmy:

  • Klikclic Marcin Mokras
    Wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego d.s. gospodarki.

Pełne Dane firmy:

klikclic 

Marcin Mokras

Krakowska 45, Budynek 23, Lokal 24

42-202 Częstochowa

Polska

tel. +48 576 158 303

NIP: PL9491810746

2. Akceptowane metody płatności.

  • Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:  karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności(PayU)

3. Informacja o wszystkich kosztach towarów i usług, w tym również o kosztach dostawy.

  • Szczegółowe informacje o kosztach i sposobach wysyłki dostępne są tutaj

1. INFORMACJE W RAMACH POLITYKI PRYWATNOŚCI

  1. Zakres przetwarzanych danych.
    Administrator, za pośrednictwem Serwisu oraz innych form komunikacji zbiera i przetwarza poniżej wyszczególnione dane osobowe Użytkowników przekazywane podczas procesów rejestracji w Serwisie:
    imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu, … itp.

  2. Cel i czas przetwarzania danych.
    Przetwarzanie Państwa danych osobowych pozwala nam na świadczenie usług m.in. utrzymanie Państwa konta, realizowania zamówień, kontakt związany z wykonaniem umowy, a także przesyłanie informacji marketingowych (w tym  newslettera).
    Dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy oraz na czas zgodny z obowiązującymi przepisami z uwzględnieniem przedawnienia roszczeń oraz zobowiązań podatkowych.
    Dane osobowe na przetwarzanie, których wyrazili Państwo zgodę będą przechowywane do czasu cofnięcia przez Państwa zgody.
  3. Prawo do przeglądania, poprawiania, kasowania danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym).
    Użytkownik w każdej chwili ma prawo wglądu i zmiany swoich danych osobowych, a także żądania od Administratora niezwłocznego ich usunięcia („prawo do zapomnienia”).

  4. Możliwość składania żądania z zakresu informacji o danych lub ich przetwarzania w formie elektronicznej.
    Żądania z zakresu przetwarzania danych osobowych mogą Państwo zgłaszać mailowo na adres administratora danych.
  5. W przypadku przesyłania danych osobowych do odrębnego podmiotu lub otrzymywania ich z zewnętrznego źródła – Twoje dane osobowe mogą być przekazywane operatorowi płatności oraz firmie kurierskiej vlub Firmie soedycyjnej.
  6. Zobowiązanie do zachowania przestrzegania tajemnicy związanej z danymi oraz ich należytego zabezpieczenia.
    Administrator zobowiązuje się do dołożenia starań w celu zachowania należytego zabezpieczenia danych osobowych Klienta.

  7. Prawio klienta do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


2. INFORMACJE W RAMCH REGULAMINU

  1. Prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru lub podanie powodu ograniczenia tego prawa.
    Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni kalendarzowych bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia,w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o:
    Państwa nazwisku, pełnym adres pocztowym oraz, o ile są dostępne, Państwa numerze telefonu, numerze faksu i adresie e-mail, swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).
    Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.klikstore.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).”.
    Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  2. Strona ponosząca koszty przesyłki w przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy.
    W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi kupujący.
  3. Procedura reklamacyjna.
    Procedura reklamacji. Nabywca reklamujący dany towar zakupiony w sklepie internetowym klikstore.pl odsyła go do miejsca zakupu (siedziby firmy Klikclic) na własny koszt. W przypadku uznania reklamacji towar jest odsyłany do Nabywcy na koszt firmy Klikclic. W innym przypadku towar jest odsyłany na koszt Nabywcy. W przypadku reklamowania towaru, prosimy w miarę możliwości o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy na sklep@erowery.pl, co przyspieszy całą procedurę reklamacyjną. Sklep zobowiązuje się do udzielenia Nabywcy odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni roboczych (jeżeli warunki gwarancji nie stanowią inaczej) od daty otrzymania reklamowanego towaru. Za datę otrzymania reklamowanego towaru przyjmuje się dzień, w którym towar ten zostanie dostarczony do Sklepu.
  4. Gwarancja.
    Towary sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta

27. Informacje pozostałe

  • Powyższy regulamin wraz z późniejszymi zmianami obowiązuje od 10.05.2023r
  • Informujemy, że składając zamówienie wyrażacie Państwo zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu zamówienia na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997 roku (Dz.U. nr 133, poz. 883). Klient rejestrując się w sklepie internetowym erowery.pl oraz enarty.pl wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną (w każdej chwili może zrezygnować z otrzymywania takich wiadomości).


Pozdrawiamy klikstore.pl

DANE DO PRZELEWÓW

Klikclic Marcin Mokras
ul. Krakowska 45, Budynek 23, Lokal 24
42-202 Częstochowa Polska

tel. +48 576 158 303
NIP: PL9491810746

 

Translate »
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare
Shopping cart close